Une école meurt, une cité séteint ! - Ecole Maternelle Le Corbusier

Une école meurt, une cité séteint ! Un collectif de défense de lécole maternelle Le Corbusier à Rezé Soutenez lécole signez la pétition en ligne .

OVERVIEW

The site ecole-le-corbusier.org presently has a traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have analyzed one page within the website ecole-le-corbusier.org and found one website interfacing with ecole-le-corbusier.org. We were able to discover two contacts and addresses for ecole-le-corbusier.org to help you contact them. The site ecole-le-corbusier.org has been online for five hundred and forty-nine weeks, eight days, fourteen hours, and thirty-eight minutes.
Addresses
Dec 2013

ECOLE-LE-CORBUSIER.ORG TRAFFIC

The site ecole-le-corbusier.org is seeing a fluctuation levels of traffic in the past the year.
Traffic for ecole-le-corbusier.org

Traffic ranking (by month) for ecole-le-corbusier.org

Traffic ranking by day of the week for ecole-le-corbusier.org

ECOLE-LE-CORBUSIER.ORG HISTORY

The site ecole-le-corbusier.org was first recorded on December 26, 2013. It is now five hundred and forty-nine weeks, eight days, fourteen hours, and thirty-eight minutes old.
December

DOMAIN LENGTH OF LIFE

LINKS TO DOMAIN

La Maison Radieuse Le Corbusier de Rezé, architecture XXème siècle, monument historique de France

L école de la Maison Radieuse. En juin 2005, le cinquantenaire de la maison radieuse.

WHAT DOES ECOLE-LE-CORBUSIER.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ecole-le-corbusier.org Mobile Screenshot of ecole-le-corbusier.org Tablet Screenshot of ecole-le-corbusier.org

Erwan Creach

Whois Protege / Obfuscated whois

Paris, 75013

accueil.fr EURL

6ter, route du Pont BAranger

St Hilaire de ChalAons, 44680

ECOLE-LE-CORBUSIER.ORG SERVER

We diagnosed that a lone page on ecole-le-corbusier.org took one thousand five hundred and eighty-one milliseconds to load. We could not detect a SSL certificate, so our parsers consider this site not secure.
188.165.36.65

sdns2.ovh.net
webroute.pintout.net

We detected that this domain is operating the nginx server.

Une école meurt, une cité séteint ! - Ecole Maternelle Le Corbusier

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site had the following on the web site, "Une école meurt, une cité séteint! Paroles du Maire et des Elus Locaux." We noticed that the web page said " Historique de lécole au travers de ses effectifs." It also stated " Article - Presse Océan - Mai 2015. La carte du périmètre scolaire de lécole. COMMUNIQUE DE PRESSE - 7 AVRIL 2015. Plus dan an après le constat est amer pour les habitants de la Maison Radieuse et usagers de lécole la situation na pas évolué. Des solutions, il y en a la modification du périmètre scolaire. A déjà permis de sauver lécole à deux ."

ANALYZE MORE WEB SITES

Ecole Lenôtre Paris, cours et écoles de cuisine

Cuisine et pâtisserie 28 semaines. Cuisine et pâtisserie 37 semaines. Cuisine et pâtisserie 28 semaines. Cuisine et pâtisserie 37 semaines.

Ecole privée Le Pavillon à Aime.

Ecole privée Le Pavillon à Aime. Notre petite école est située au coeur de la vallée de la Haute Tarentaise, à Aime, à deux pas de la station de ski de la Plagne. 455, Rue du Prince 73210 Aime.